kvällsbabbel

Kära dagbok.

Matte och husse kokade korv till middag osen sparade husse vattnet i en termos. Så imorgon skall jag och matte lugnt promenera de få metrarna till skogens början och så skall jag lungt och försiktigt få spåra på plan mark! Så spännande! Jag är faktiskt ganska lätt att hålla lugn tycker matte.
Är väldigt lättroad och kan leka liggandes - praktiskt. Leker alltså bara med huvudet och munnen när jag ligger ner så sitter matte framför mig och drar en leksak längs golvet.
Sedan har jag fått söka skinka i köket och vardagsrummet och det var super kul! Matte tycker att jag är så söt för jag låter så högt när jag sniffar. Men alla skinkbitar hittar jag iallafall!
Husse och matte funderar på att låta mig gå över till vuxenfoder för att jag inte skall fortsätta växa så fort. De skall dock rådgöra lite mer med en veterinär innan.

Här är jag bebis och luktar lite på blåbärsriset!

Kommentarer
Postat av: Jannica

haha ah det kan vara tufft :P Det som är skönt här hemma är ju att det samlas som tussar och då kan man plocka dom :P mindre skoj är det ju när man har hundhår på kläderna :P

2009-12-03 @ 04:29:32
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Vad kul :) Är det skillnad om man ger valp å vuxen foder? Ger man vuxen foder så växer man långsammare? Något nytt för mig, så berätta! :)

2009-12-04 @ 11:19:26
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0