Cold

Kära dagbok!

Ni anar inte hur kallt det är ute just nu! Klockan är ju efter 11 och det är fullt med frost på marken! Matte klarade knappt av att hålla i kopplet då hon inte hade några vantar, det måste ha gjort ont!
Jag hade min blåa, numera väldigt tajta och förkorta, fleecetröja. Mitt täcke är fullt med choklad då jag och Igor (briardvalpen) råkade göra så att husse spillde ut hela koppen med varm choklad på sina byxor och sin telefon.
Oså hade dom ju inga servetter med sig så mitt täcke fick duga att torka med just då. Matte skall dock tvätta det så fort vi har tvättid.
Iallafall, så hittade jag två megastora pinnar ute som jag försökte bära med mig. Den ena var lika ungefär lika bred som mattes arm och den andra var lite smalare men mycket längre. Jag fick kämpa rejält skall ni veta!
Matte stod bara o skrattade åt mig och hjälpte inte till ett dugg (okej hon putte lite på ena pinnen med foten ibland, men endå!).

Här är en video på mig och bullen, vår morgonfight!

Visst har jag blivit stor?

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Åhja är de så kallt där uppe nu? :D Haha. Här är varierade, ibland jätte kallt som vinter, ibland jätte varmt :)



Var bor dom i Örebro?

2009-10-12 @ 12:33:46
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0