15 veckor igår

Kära dagbok.

Det blev tyvärr inget hundhuset igår. När husse kom hem fick matte bråttom med att registrera sig på skolan via nätet. Sedan skulle husse iväg till sin mamma för att fixa med lite papper och ingen av dom hade ätit middag så vi blev bjudna på mat (jag tog med mig egen då). Så innan vi var hemma så hade hundhuset redan stängt.
O när vi väl var hemma så hade matte fullt upp med att kolla på en dator som hennes pappa hade hittat. Mattes lilla minidator gick ju sönder på något vänster så hela skärmen var sprucken. Det gick då på hemförsäkringen och dom skall ju ersätta en likvärdig dator (då mattes dator inte längre finns i affär). Så hennes pappa hade hittat en likvärdig och ville att hon skulle titta på den :).
Idag skall matte till skolan igen för att gå på lite föreläsningar. Då får farmor passa mig igen :).
Ha en fin dag så lovar jag att tvinga matte att ta lite bilder, har ju blivit dåligt med det i dom senaste inläggen = matte är lat och orkar inte ta ut minneskortet ur datorn och sätta in det i kameran.

Jag fyllde förresten 15 veckor igår, onsdag! Nästa onsdag blir jag alltså FYRA hela månader, häftigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0