Bus vid skogen!

Kära dagbok.

Vi i familjen tog en tur till skogen över vägen idag och busade lite samt tog kort. Sedan tränade vi lite inkallning också och jaa, jag är ju rätt så bäst! Klarade det galant och skuttade alltid in i mattes eller husses famn!
Här har ni alltså lite bilder:








Ja det var min bus-stund i bilder. Matte säger att en valp inte får gå på långa promenader då man inte är färdig utvecklad än, så dom riktigt roliga rundorna får vänta ett år. Tills dess får det bli bus på gräsmattan nedanför eller en lite tur i skogen bakom husen eller över vägen. Men jag är nöjd sålänge matte är glad!

Snart är det dags för sista rundan innan läggdags - då brukar jag vara helt död!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0