Dagboken 18/8

Kära dagbok.

Idag tog matte med mig ut på promenad utanför området. Vi har aldrig gått där förrut så det var väldigt spännande! Jag träffade på en annan hund och några människor men ingen av dom ville hälsa på mig.
Då blev jag ledsen och började gny och pipa, varför ville dom inte hälsa på mig?
Igår utanför en affär så kom det fram en liten unge och hälsade på mig, han var kanske 2-3 år och jag var nästan halva honom stor! Jag blir så glad när folk hälsar på mig, jag trycker mig mot dom och viftar på svansen som en galning, ibland trillar jag omkull av iver.
Jag har nämligen inte riktigt koll på mina ben än, dom är så långa ju!

Dagen (än sålänge) i bilder:


Jag har faktiskt lärt mig "Sitt" rätt så bra nu, utan godis till och med!
Senare idag tänkte matte och husse ta med mig till ett hundcafé! Spännande va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0