Det regnar

Kära dagbok.

Idag regnade det och blåste ute. Äckligt och kallt tyckte matte som frös till is, säger hon iallafall!
Eftersom det regnade ville matte inte att jag skulle bli blöt och kall, då jag inte är så bra på att hålla värmen än. Därför fick jag ha på mig min hoodie tröja som egentligen blev en felbeställning innan matte ens visste om att jag fanns.
Den kostade endast 60 kr på finahund.se när dom hade utförsäljning. Skulle ha varit till husses förra hund men den var på tok för liten och antagligen skulle den ha varit alldeles för stor för en liten hund. Men på mig satt den nästan perfekt, måste bara göda mig lite först ;).
Jag var inte så brydd över den då vi bara gick ut en snabbis för att kissa. Men den hjälpte mot regnet som hann falla ner under tiden!




Som ni ser, liite för stor men det fixar nog till sig. Matte vill inte ha kläder på mig egentligen men hon tyckte att det var lättare idag så slapp hon torka mig så mycket ;).

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Camo, har även en västjacka i camo oxå en utgående modell så vi fick den riktigt billigt å så den här regnjackan... båda i camo, mio har ju svart päls så blir det bra, han har flera täckjacka i olivgrönt. lila, rött, så jag tänkte testa camo denna gången, blev ju bra.. o det sitter bra, han har haft flera regnjackor som hasat upp eller korvat sig vid frambenen.. värdelöst.. denna är lite dyrare men sitter bra, så det var v'rt pengarna!

2009-08-24 @ 10:56:23
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

nä inte lätt när Duke inte vucit klar, Mio är färdigväxt så det e enklare för oss, men när han var valp jaa han har vuxit ur en hel del kläder men nu skönt enklare veta vilken stl han ska ha..

2009-08-24 @ 11:45:12
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! :)



Vilken härlig blå färg Duke har på sin tröja! Gillar den strongt!

2009-08-24 @ 16:22:18
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

hihi, så söt Duke är i sin hoddie :) tummen upp^^

2009-08-24 @ 21:40:07
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0