Dog Tag & Bur

Kära dagbok!

Idag har varit en spännande dag! Jag har åkt mycket bil och vi var på djuraffärn. Där fick jag en jätte fin och stor bur (storlek Grand Danois hehe!) samt en jätte fin dog tag med mitt namn och telefonnummer inristat. På bilden ser den svart ut men den är silvrig (stål?) och det är vita/genomskinliga stenar på, men dom skiftar lite i rosa/lila i vissa ljus. Men matte tyckte att den var så himla fin att jag var tvungen att få den :).
Nu behövs det bara ett nytt halsband att sätta det i *hehe*! Det är väl jul snart?



Efter middagen så gick jag, husse och matte till hundhuset för socialträff. Det var jätte roligt och vi tränade inkallning - vilket gick super! Fick mycket beröm och alla tyckte att jag var så söt!
Näe nu skall jag sova, husse skall upp tidigt imorgon och då skall jag ut och kissa med honom, så bäst att få lite sömn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0