Godnatt

Kära dagbok!



Tjenis tjenis! Tänkte faktiskt avslöja en rätt stor hemlighet nu; Jag pinkar som en tjej. Men det är bara för att jag är liten. Ibland kan man se att ena bakbenet åker upp liiiite granna men annars står jag mest som en snygg utställnings vovve och ler!
Matte har redan planer på att skaffa ett litet syskon till mig, då menar jag verkligen ett litet matte är ju intresserad av småhundar och vill ha en liten knägris. Jag är faktiskt också en mysig hund men min päls är så tjock att det blir för varmt i mattes famn och jag börjar flåsa. Matte hade iallafall tänkt sig en till blandras mellan kanske chihuahua och nått mer eller någon shih tzu liknande vovve :). Får väl se vad det blir och när, inget är ju bestämt. Husse har iallafall gett lov till en andra vovve men att matte får fixa allt själv. Alltså måste matte spara en del pengar, men än så länge så är det ju fullt upp med mig ;).
Imorgon skall matte till skolan och ha upprop så då skall min farmor passa mig. Vi skall åka lite bil för att lämna av husse och matte sedan får vi väl se vad hon hittar på. Hoppas att jag får ett smarrigt ben!

Näe nu måste jag nog ut o pinka en sista gång, sov gött alla hundar och hundgalna där ute ;)!

Kommentarer
Postat av: Jimmie & Kingeling

aa, My Dog e jätte kul :) och jag ska nog tävla där i år igen så jag har ju med mig Kingen varje dag också ;) Men det är ju kul utan hund också, finns ju hur mkt som helst att titta på :)

2009-08-25 @ 22:55:40
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

precis, man måste ha nummerlap för att komma in.. visserligen går det ju att anmäla sig utan att verkligen tävla.. men det kostar ju ganka mkt pengar så..

2009-08-25 @ 23:04:23
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0