Ute

Kära dagbok.

Nyss var vi ute på en kissrunda och Pigge fick följa med. Han satt mest innanför mattes jacka då han är "innekanin" och inte van vid att vara ute så mycket.
Har varit lite krasslig i magen så fick kokt kyckling + ris idag oså lite afil och nu håller vi tummarna för att det skall bli bra igen. Men jag dricker bra och är precis som vanligt så det är väl antagligen från "drogerna" eller flygningen :).
Idag var jag även hemma med min morfar (mattes pappa) och min moster (mattes syster) när matte och mormor (mattes mamma) var och handlade. Matte kom hem med en kasse kläder och en kasse mat, dock inte till mig. Men ett tuggben fick jag iallafall, ett sånt där hårt som är bra för tänderna ni vet!
Imorgon skall matte ringa veterinären så fort hon vaknar och boka en tid för mig, hoppas att benet är något man kan fixa snabbt och lätt!



Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Vad mysigt med kanin, jag hade också det innan! =)

2009-12-13 @ 19:04:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Vad roligt med lilla storebron, söt han var.

Det var också skönt att höra att resan gick bra, fast jag förstår att matte var nervös när din bur åkte iväg. Det hade nog inte min matte klarat av och inte jag heller, jag är ju så van vid att vara nära min mamma och pappa.

2009-12-13 @ 19:30:56
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Men vad jobbigt med benen, det borde vara "växtvärk" eller vad tror ni?

2009-12-13 @ 22:28:40
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0