10 nov

Kära dagbok!

Hugos matte var här för en stund sedan då husse skulle hjälpa henne med en dator, det var jäääätte roligt! Jag älskar att hälsa på människor och husse o matte kan ju bli lite väl tråkiga ibland ;)!
Jag fick levergodis och massa klappar o gos!!
Så nu sover jag gott ikväll.
Matte skall vara julfotograf och ta kort på Hugo o Bella nån dag, spännande o se korten sedan :)! Jag skall fråga om jag får visa några i bloggen också!

Husse åkte nyss iväg till sin mamma som behövde hjälp med internet och vi skulle få med oss plättar tillbaka -mums, skall försöka sno en liten bit.
Imorgon blir det nog hundhuset om mitt lilla ben är bättre. Nu skall jag sova lite innan det är dags för sista rundan!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Tänk om Duke kommer bort? Eller är på fel flygplan? ;p

2009-11-11 @ 10:06:28
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0