babbel babbel

Kära dagbok!

Nu skall jag egentligen sova, men jag snodde med mig mattes dator och uppdaterar i smyg *hehe*.
Ni tjallar väl inte?
Matte har iallafall bestämt att vi skall vänta med hundhuset tills nästa onsdag, så är jag i toppform när jag kommer tillbaka (inte mentalt då men..).
Sen tänkte vi även sno Linda och Azi's korvvatten tips och spåra lite med det till helgen! Husse säger att Bullens pilsner korv kommer funka super för dom luktar så mycket, skitäckligt säger matte.. gott säger jag och husse! Vi tre satt och kollade på en semesterfilm från i somras. Mallorca 09 hette den..
Såg rätt så annorlunda ut! Men häftigt, hade gärna velat bada i det där turkosa vattnet! Husse o matte var sig inte så lika, husse hade inte lika långt hår och mattes hår var blont med utväxt.
Sedan såg jag min moster och min mormor och morfar (med andra ord mattes syster, mamma och pappa) i bra kvalité också! Dom verkar himla roliga!
Efter den lilla filmer såg vi första delen av Wallander brandväggen men den var lite för läskig för mig så jag slank ner ur soffan och la mig på golvet och snuttade istället. Sedan måste jag ha somnat för jag vaknade av att matte sa att vi skulle ut på sista kissrundan, stapplade ut i hallen som en lite fyllegubbe och väntade på att husse o matte skulle få på sig jackorna.
När vi kom in igen var jag pigg men fick snällt gå till buren för att sova. Vilket jag inte riktigt gör..
Skall nog runda av här så uppdaterar jag mer imorgon! Matte har lovat att försöka få upp oss tidigt så att vi hinner fota lite innan det blir mörkt. Får se om hon håller det löftet, hon lovade nämligen det igårkväll också men.. vi sov till 11 idag (okej, 10.57..).
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas ni kommer upp i tid och kan ta lite foton. Ha en bra dag

2009-11-19 @ 05:52:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Mimmi & Bamse

Hoppas på bilder!! :) haha men det är ju mysigt när det är mörkt. :)

2009-11-19 @ 10:26:37
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0