dagens bilder

Kära dagbok!

Vad var det jag sa? Matte och jag vaknade strax efter elva av att husse ringde *hehe*!
Men det var ju fortfarande ljust ute så matte tog lite bilder medan vi väntade på att husse skulle komma hem på lunch. Dom blev inte så bra med tanke på ljuset ute (mulet, grått o allt) plus att jag var högst motvillig att ställa upp på bild. Nosa på marken eller springa som en galning, det är mer vad jag gjorde och kameran hann inte riktigt med, matte hade digitalkameran.
Men inte så konstigt att jag sprang, har ju inte fått springa så mycket sen jag sträckte mig!





Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Lika söt som alltid! :)

2009-11-19 @ 12:31:26
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kul att ni hann ta några bilder medan det var ljust ute. Du får väcka matte tidigare, sådär klockan 5 är väl rätt lagom hihi. Fina bilder blev det...

2009-11-19 @ 18:52:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0