Duke babblar

Kära dagbok!

Matte var och tog kort på Hugo o Bella idag. Jag fick inte följa med, hur taskig som helst eller hur?!
Jag fick sitta ensam och ledsen i lägenheten utan någon som helst som brydde sig om mig. Iförsig var husse där en rätt lång stund men han räknas inte.
Jag satt vid hallmattan och grät efter matte när hon gick. Vägrade gå därifrån eller göra som husse sa.
Knappt godis hjälpte, jag viftade bara lite på svansen då men satt fortfarande i hallen. Sedan la jag mig på hallmattan tills husse var tvungen att åka.
Sedan kom matte hem ocih då var jag så glad att jag vägrade lämna henne i fred! Jag skulle pussa, busa, lägga mig i hennes knä..jaa allt! Så matte busade jätte mycket med mig, vilket ni kan se i filmerna nedan!

Matte glömde dock fråga om hon fick lägga upp bilder på Hugo och Bella i bloggen men dom skulle tydligen fortsätta imorgon så hon skall fråga då sa hon :)!

Nu skall jag mysa med min världens-bästaste-bästa matte!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ja visst. Så idag när jag inte var på topp så var det allatiders med lite flexi! ;p

2009-11-30 @ 23:37:09
URL: http://elinoenso.blogg.se/
Postat av: Jannica



hihi ja det tycker jag att du ska :)

Nja vi dammsuger en gång i veckan alltså storstädar, annars dammsuger vi bara hallen eftersom det är skitväder och allt grus och skit kommer in :)

Men sen när dom börjar fälla ordentligt båda två då kan jag tänka mig att det blir väldans jobb :P

2009-12-01 @ 09:20:19
URL: http://zhalleslashatlas.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag känner igen mig, hela familjen samlad är det absolut bästa! <3

2009-12-01 @ 19:09:54
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0