Duke babblar

Kära dagbok!

Vi är uppe i tid idag! Fast jag fuskar och låter matte skriva så att jag kan ligga och blunda lite. Det är ju fortfarande mörkt ute.
På lördag är det hundloppis på hundhuset för då säljs det hundprylar, egengjort hundgodis och massa mer, dom annordnar även fiskedamm för vovvarna och annat kul. Så självklart skall vi dit!
När skall solen försöka ta o gå upp då? Jag och matte vill ju hinna ut innan mörkret lägger sig. Igår råkade matte nämligen spela sims efter våran morgonrunda och när hon tittade ut så var det kolsvart - oups!
Hon som lovat att vi skulle ut i skogen och allt xD!
Men idag tänker vi iallafall försöka ta oss ut när det är ljust, matte är ju livrädd för att gå ut när det är mörkt så jag skall bannemig släpa ut henne efter min frukost!
Efter skogen kan hon få spela sims om hon är snäll ;)!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad duktiga ni var idag och kom upp i tid :-) hinner du leka mer hehe.



Vad skoj med hundloppis, aldrig händer det sånt roligt här. Hoppas ni får en bra dag

2009-11-25 @ 10:27:18
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Jonna & Puff

Vad kul att det är inte bara vi som tycker att Puffis är perfekt. Och vi vill också ha en liten kopia av honom, därför är vi glada att uppfödaren har planer att använda han till avel :)



Det där med Hundhuset verkar så himla roligt, nästan så kul att man vill flytta till Norrland :)

2009-11-25 @ 11:32:04
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0