Dukes första vet. besök

Kära dagbok!

Idag var jag hos veterinären för första gången sen jag kom till matte o husse!
Vi skulle ju kika lite på det där med lugnande medel inför flygningen. Så när husse gick på lunch mötte han upp oss o vi for till distriktsveterinärerna.
Först lyssnade dom på hjärtat, som lät utmärkt, och sedan vägdes jag - 19,05 kg (hehe). Oså skickade dom ett elektroniskt..grejs till apoteket där matte skulle få hämta ut ett recept. Men först skulle det skickas en räkning hem till matte.
Så nu kommer jag att vara drogad hela resan..hmm..
Jag uppförde mig iallafall exemplariskt, satt helt stilla när dom skulle lyssna på hjärtat, försökte dock pussa veterinären, uppskattades INTE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0