Dukes morgon

Kära dagbok!

Godmorgon! Jag var väldigt morgonpigg idag och gnällde till vid 10 då jag ville ha frukost. Sedan släpade jag med en zoombiematte ut för att göra mina behov, släpade med henne in igen och hoppade upp i sängen, pussade på husse och lät dom sova en stund till. Sen ville jag att matte skulle starta datorn åt mig så att jag kunde uppdatera bloggen. Men det fick bli att svara på kommentarer istället och sedan skulle hon o husse äta frukost.
Efter det fick jag lite hjärngympa - söka efter skinka som fanns under en av tre muggar som stod uppradade eller hullerombuller. Fick vänta i köket medan matte la skinkan under en mugg och sedan ropade hon varsågod och då kom jag springandes och började nosa på muggarna och när jag listat ut vilken mugg som hade skinka under så började krånglet med att välta den så att jag skulle komma åt skinkan.
Sen skulle matte duscha och jag sov en stund i soffan sålänge men nu kan jag äntligen uppdatera bloggen!
Tyvärr har vi inte hunnit ta några bilder men det kommer senare idag, är väl lite mer roligare med utomhus bilder?

Kommentarer
Postat av: Sara

Morgonpigg?! Klockan 10?!

Du vet inte vad du snackar om... ;)

2009-11-15 @ 21:44:41
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0