Flygtabletter

Kära dagbok!

Matte ringde distriktsveterinärerna idag och pratade med dom om lugnande medel till mig vid flygningen. Dom tyckte att det vore en bra idé att ge mig det och sa åt matte att åka till dom och prata med dom som jobbade där och alt. köpa det på plats.
Matte vill dock att husse också skall vara med så det blir nog inte idag som vi åker eftersom husse skall iväg uppåt i landet med jobbet hela dagen.
Nu skall jag fortsätta sova vidare i husses o mattes säng, matte får sitta i soffan för sängen är aaalldeles för liten för att hon också skall rymmas *hehe, breder ut mig*

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Vart ska ni flyga någonstans? :)

2009-11-06 @ 09:57:28
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Berätta sen hur det gick med flyget när ni har åkt nån dag :) DAP lugande medicin blir det?

2009-11-06 @ 18:20:27
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0