godmorgon

Kära dagbok.

Inatt har det snöat för det är vitt på marken - jippie!
Fast det är mulet men det betyder kanske att det skall snöa ännu mer?
Matte ligger i sängen och har ont i magen, hon åt rätt mycket godis igår så hon får skylla sig själv tycker jag ^^,! Jag fick inte ens smaka!
Matte sa att jag fick tillräckligt på hundhuset, men det var ju bara torrfoder godis - "blä!".

Det är sista november idag, sedan börjar december månad. Jag kan inte förstå hur tiden gått så snabbt, var det inte sommar nyss och jag busade med min syster i trädgården?

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Meh är det till er snön tog vägen? Här har snöandet övergått till regn :( inte vitt på marken längre... -suck-

Ja ja, kul för er iallafall ;)

2009-11-30 @ 12:55:55
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Härligt med många! :) tycker inte att det är kul att ni har snö.. För jag är avundsjuk!! :(

2009-11-30 @ 13:54:13
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0