Gomorron!

Kära dagbok!

Godmorgon, ännu en dag med snö på backen och det är dessutom riktigt kallt, is på asfalten, blandat med snö såklart! Mitt ben är liite bättre, helt klart träningsvärk. Att springa i snö är inte lika lätt som att springa på en skogsstig. Har träningsvärk i ljumsken upptäckte matte igår, alltså inte i benet. Inte så konstigt då ljumsken fått jobba en hel del med att dra upp mina ben högre än jag brukar, snön räckte ju upp till mina knän..minst!
Sen när matte badade mig så slappnar ju musklerna av och jag märkte hur stel jag blev. Men jag är inte så brydd, busar på som vanligt och vill att matte skall kasta mina leksaker. Jag springer fram till henne o biter fort i leksaken som jag har i munnen så den piper hysteriskt, sedan trycker jag leksaken mot mattes knäskål och försöker lägga upp den i hennes knä. Då tar hon tag i leksaken o vi har lite dragkamp innan hon får loss den och kastar iväg den, jag rivstartar och dyyyker ner mot den o morrar.
Sedan springer jag stolt tillbaka med den i munnen och leken börjar om.

Ps. Denna veckan hoppas vi på att kamerasladden dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0