Mörkt

Kära dagbok!

Jag är rätt så uttråkad fortfarande, det blir ju mörkt så fort här! Redan klockan två är det så mörkt att matte tar på mig reflexvästen. Sedan är allt så geggit då det regnar och snön har legat på så jag blir extremt smutsig och skvätter omkring mig, jag halkar i leran och matte får det rätt jobbigt att få rent mig, det är iallafall tur att jag är korthårig!
Imorgon skall jag försöka få matte att fota mer, men bilder från en gråmulen dag med en massa regn är kanske inte så kul, eller?
Ibland borde man hoppa över november (men om någon fyller år så är det klart att dom dagarna i november får finnas ;D)!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tråkigt väder här oxå, regnar nästan hela tiden. Vi får väl hoppas att det snart blir lite snö så det blir lite ljusare ute.

2009-11-16 @ 20:56:20
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: marie och spencer

Oh ja vad tråkigt det är ute nu. Grått och regn har det varit i vad som känns som en evighet! Det går ju inte att vara ute :(

2009-11-16 @ 22:57:36
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0