Söndag

Kära dagbok.

Inga bilder idag heller för vet ni? Husse har monterat en lampa.
Den tog jätte länge att få upp för han var tvungen o borra o greja så jag har fått vara i buren när matte skulle hjälpa till, annars satt vi instängda i köket då husse borrade.
Det lät jätte högt och vibrerade i väggarna, först blev jag rädd o gömde mig bakom matte, men sen skämdes jag..jag är ju en tuff hund, så helt plötsligt blev jag superglad! Svansen viftade o jag hoppade upp i mattes knä med frambenen och ville bli klappad. Sen fick jag godis så fort jag var lugn trots oljudet. Bra träning inför flygresan tyckte matte. Så nu kan husse borra hur mycket han vill, i don't give a shit!

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Det sägs ju spontana bilder är bäst, så det har bevisat de ;)

2009-11-15 @ 20:21:39
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0