uppd.

Kära dagbok!

Vaknade sent idag, fy på mig, men jag och matte hann endå ut innan mörkret kom. Det var dock samma skitväder som igår (lite mindre dimma) så matte tog inte med sig kameran.
Kommer säkert bli några fina inomhus bilder lite senare men matte tycker att det är mycket roligare att fota utomhus för jag är så lugn inne. Ligger mest o sover eller snuttar. Ibland busar jag med Bullen men så fort matte tar fram kameran rusar jag mot henne och vill att vi skall ha dragkamp istället. O det är inte lätt o fota en valp som vill ha dragkamp i ens knä när objektivet är inzoomat 70 m hela tiden ;)! Ett öga kanske kommer med!
Matte längtar till jul, för då har hon ju önskat sig ett nytt objektiv med bildstabilisator o allting!

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Lätt att sova lite för länge när det är tråkigt väder :/

Hoppas på lite snö snart så det blir något ljusare iallafall!

2009-11-26 @ 18:44:39
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0