voff

Kära dagbok!

Är ännu bättre i benet (eller skall jag säga ljumsken?) idag men är fortfarande lite stel. Men jag hoppar o busar o springer så ont har jag iallafall inte längre! Ligger just nu o brottas med apan på golvet, när jag inte skriver detta förståss!

-Paus för att bita apan i örat-

Iallafall så skall vi hämta ut lugnande tabletter till mig idag så att vi hinner läsa på ordentligt innan. Det är ju rätt så starka grejer man har o göra med.

Hahaha hoppsan, nu kom matte på att hon råkat gå ut i pyjamasbyxor när jag skulle rastas! Dom är faktiskt jätte fina, ljuslila med lite änglar på osådär.. skitsnyggt!
O nu är hon irriterad.. för dom har en sådan idiotisk konstruktion på vår byggnad. Varje gång vaktmästarn eller vem det nu är, skall upp på vinden så fäller dom ner en stege som blockerar vår dörr, vi kommer alltså inte ut..
Vi kan kanske öppna dörren 1 dm max. Matte stod o ropade förra gången men ingen hörde henne. Det är ju livsfarligt, tänk om de hade börjat brinna? Eller matte behövde till sjukhuset eller något..eller att JAG kanske måste ut o PINKA?!
Nu blev ju jag också irriterad..hmm inte likt mig.
Nu skall jag gå o skälla ut dom, bokstavligt talat *höhö*!

Kommentarer
Postat av: Mio

skojjj bita apan, jag har förstört nästan alla leksaaker hos mormor, hihihi.. nos, öra öga kroppsdelar alla är söndertrasat fniss..



Jaa absolut, du får tjata på din matte o husse att det finns mkt skoj göra här.. hudncafe, hundön hundbutiker etc etc etc... komsi komsi! kram Mio

2009-11-10 @ 10:06:01
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Roger Atlas och Yzer

gapskratt... du.. Duke får mer än gärna bli mallig.. han är ju hur gullig som helst på dessa bilderna och jag ska berätta för doggisarna att även de kan... En annan fråga..är det okej att länka er sida?

2009-11-11 @ 07:42:04
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0