Bilder o film

Kära dagbok!

Jag och matte promenerade ner till affären för att posta ett brev till hennes mormor idag. Efter att vi postat brevet så kom husse förbi och hämtade upp oss, han var endå påväg hem från jobbet. Så nu skall dom äta lite lunch. Jag får vänta enda till klockan TVÅ! Jag svälter här..

Matte tog lite bilder på promenaden och filmade. Hittade även lite bilder jag inte visat så här kommer det:





Observera att det är matte som skrivit texten på bilderna. Så mesig/självgod är jag inte ;)!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha :D man kan tejpa om rulle. Sen kan man öka svårighet.. Hur, väljer du själv :) Har du bild på Dukes fld?

2009-10-20 @ 11:53:26
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Olga

Hej hej!



Såg den fina bilden på Bamse du gjort till Mimmi! Undrar om du ritar på beställning? ;)

2009-10-20 @ 12:29:11
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0