Oktober och regn

Godmorgon dagbok och läsare!

Matte bytte just ut min pipleksak mot knuten. Hon ville inte att jag skulle väcka grannarna ;).
Idag spöregnar det verkligen ute, dessutom blåser det jätte mycket.
O vet ni vad som är så roligt? Husse måste CYKLA till jobbet i det här vädret ;)!!
Hans bil är ju inne på lackning så vi får inte tillbaka den förens tidigast på fredag. Men matte är snäll och lånade ut sina regnbyxor till honom och dom passade. Dom är faktiskt gigantiska :D!
Jag brukar älska att vara ute i all slags väder men idag, usch och fy.
Matte satte på mig mitt regntäcke för att slippa stå o torka i flera timmar. Sedan gick vi ut i regnet och blåsten. Jag SPRANG ut o kissade på gräsmattan och SPRANG utanför området för att skita, höll dessutom på att blåsa omkull när jag satt mig tillrätta.. Sedan SPRANG jag och matte in igen. Jag brukar älska att springa och biter oftast tag i kopplet för lite dragkamp, men inte ens det gjorde jag idag. Istället sprang jag med öronen bakåtslickade (som värsta braten) och bakom matte (för skydd).
Nu skall jag försöka hålla mig sålänge som det bara går!




Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Tur att byxorna passade! :) Bamse avskyr regn.. När vi går ut i regn, går han långsamt och tittar mycket på mig precis som om han tänker "kan vi inte gå hem nu?".. :)

2009-10-07 @ 10:06:21
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0