Duke diskuterar

Kära dagbok!

Nu funkar inte husses dator igen. Tror att det är matte som är världens okunnigaste! Men hon säger att den inte startar iallafall, hur mycket hon än trycker på knappar.
Så nu fick jag låna hennes pytte lilla dator, kommer ju knappt åt tangenterna här!
Sen har hon inte photoshop på den heller så det blir ju inga bilder.
Kan ju redigera i paint också men det blir ju så grumligt och sen kan man inte ha fler färger än svart eller vit för dom suddas liksom ut när man sparar ner bilden på datorn sen. Skumt!

Igår var vi iallafall på hundhuset och det var jätte roligt! Först tränade vi lite "agility" och fick köra lite slalom mellan konor och agilitypinnar. Sedan fick vi gå över en liten vippbräda och sitta i rockringar. Hoppa över ett litet hinder, springa genom en tunnel och tillsist, det svåraste!
Två stolar stod med ryggarna mot varandra. Vi skulle hoppa upp på stolssitsen, hoppa över ryggarna och ner på sitsen bakom! Jag klarade det ju såklart galant (eftersom matte mutade med köttbullar)!
Tror dock att jag fick lite för mycket köttbullar för klockan fyra i morse började jag gnälla igen, sen kräktes jag upp köttbullar vid 6-tiden.
Så nu får jag inte äta mer köttbullar på hela veckan!!
Jaja..får väl leva på torrfoder och cornflakes..
Nej nu skall jag göra annat, skall försöka få matte att filma mig senare.
Just det! Nu har husse äntligen beställt ladd-kabeln till vår digitalkamera. Dessvärre så skeppas den från England så jag har ingen aning om när den kommer att komma.
Men när vi fått den så lovar jag att ni kommer få se så mycket bilder och filmer att ni aldrig mer vill kika in här ;)!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Okej, vi kör också med DW.. Vet inte om vi ens kör WP någon gång.. Det är DW som är roligare :) Bamse ska även dra syskonbarnen i vinter så.. Kul att Duke också ska göra det :) ser fram emot bilder och filmer!

2009-10-29 @ 12:35:26
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Kul med agility, de gillar jag :) Ser fram emot bilderna sen.



Jag kan stolt och säga att jag sydde halsbandet sälv, haha ;)

2009-10-29 @ 14:58:02
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Ja, vet vad SWB står för, kul att de ordnar öppethus, då de gör reklam för WP :) Jag körde ju med Azi förut, men nu har vi slutat. Pga hennes ålder och hon ej är intresserad av de längre. Så DW bara nån gång ibland. Och som Mimmi säger tycker jag DW också är roligare än WP. Vet ej om jag kommer hålla på WP mera med mina hundar, kanske en gång i veckan som styrketräning, men ej tävling osv :) Får se vad det blir sen. Hihi.

2009-10-29 @ 15:05:15
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Väldigt kul :)

2009-10-29 @ 17:16:58
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Carina

Vi ser framemot bilder och filmer...

2009-10-29 @ 19:01:58
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha ja han är ju fortf ung :)

2009-10-29 @ 19:52:58
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad kul att ni har möjlighet att träna sånt roligt! Tror säkert att min tuffing kommer att älska sånt också när han blivit lite äldre. :P



Förresten: Vågar du satsa på gran med valp? Jag är så rädd att Texas ska riva granen på det ena eller andra sättet. Men gran måste man ju ha! I värsta fall får jag väl hänga den i taket...

2009-10-30 @ 14:27:26
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0