Duke pratar på

Kära dagbok!

Inte mycket till uppdateringar idag, ber om ursäkt! Men husses dator har ju inte velat fungera för oss så matte har fått använda sin lilla som inte har något annat program än standard programen installerade..
Hon fick däremot tre jullåtar av sin syster som har spelats om o om igen tills husse kom hem.. lagomt irriterande! Jag har däremot haft en rätt så lugn morgon. Jag kollade lite på barnkanalen medan jag låg o snuttade i soffan!
Sen när husse kom hem blev jag inspärrad i min hage för att husse o matte skulle till tvättstugan. Dom litar inte riktigt på att jag inte skall förstöra hemmet än ;)!
Sedan åkte dom även o fikade en stund men jag märkte inget för jag stensov. När matte sedan öppnade dörren var jag världens gladaste valp! Jag hade öronen slickade mot bakhuvudet (brat?) och viftade som en galning på svansen (inte fram o tillbaka utan runt runt som en helikopter!). Då fick jag massa pussar av matte o hon fick pussar tillbaka!
Sedan åkte vi lite bil och busade!

Igår var vi ju hemma hos husses mamma och åt middag med henne samt husses moster o hennes barn. Då fick matte o husse se hur jag var med barn, har ju gått nåra månader sen ja flyttade "hemifrån".
Men det gick faktiskt väldigt bra. Jag var dock väldigt nyfiken på allt lego han hade så vi fick såklart hållas under uppsikt!
Matte läste även en lista på en blogg, eller om det var ett forum, där dom skrev hur gammal hunden var i människo år, det stod dock inte 5 månader som jag är men 6 månader stod och då var man alltså ungefär 5 år. Så jag kanske är 4 ½?
Inte så gammalt alltså!

Men nu är jag jätte trött så jag skall sova lite! Råkade kräkas idag igen och då såg man tydligt en massa garntrådar! Köp alltså INTE den flätade knuten från rusta.. den släpper en massa trådar =/!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha :D hmm, då är det bättre att du försöker kontakta dem :)

2009-10-31 @ 09:53:40
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Carina

Duke du ska inte svälja bara tugga :-) Hoppas du mår bra. ha en bra helg

2009-10-31 @ 14:53:13
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0