Dukes diet-tips!

Kära dagbok!

Idag har jag varit ute i den farliga skogen och uppdaterat mig angående hälsosamma måltider.
I skogen kan man hitta jätte nyttiga saker, allt från kottar till blåbär. Under min hemliga inspektion fann jag detta.

Jag börjar vid skogsbrynet, posar lite snyggt framför kameran.

Min urhunds-blick fäster koncentrationen mot ett objekt. Min nos vädrar efter hälsosamma matbitar.


Något stör koncentrationen, och matte har roligt på min bekostnad..

Jag dyker plötsligt ner i blåbärsriset..

Och ställer mig själv frågan..

Hittar ännu ett alternativ.

Och valpbeteendet träder fram!

(Matte kan inte ens stava längre.. "VILL" du det.. skall det ju stå.. såklart!)

Jag gräver fram lite hemligheter!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha det är jag också :p, hittade Duke något skatt när han grävde? ;)

2009-10-21 @ 18:14:32
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0