en ledsen valp

Kära dagbok!

Idag har det varit en seg dag. Jag och matte har bara varit ute på kiss-och-lek rundor. Sedan tränade vi lite lydnad och trix efter det. Sen har jag bara sovit och sovit. Jag är ju helt utmattad efter helgens alla äventyr!
Men imorgon kommer det att bli spännande, för då fyller jag 5 månader! Då skall vi fira med att åka till 25:ans och så skall jag få ett nytt sele med reflexer! Sedan blir det säkert så att jag får välja ut ett smaskigt ben också ^^,.
Vi firade ju hos husses mormor i förväg med tårta (jag fick inte smaka!!) och en massa lek o bus (husses mormor har världens roligaste pip-leksaker!).
Matte säger att husse nog kommer hem snart, jag saknar honom. Han har varit på jobbet idag, som vanligt, men sedan har han fixat med både sin systers bil och sin morfars. För båda pajjade på samma gång så han har inte varit hemma speciellt mycket. Han är inte hemma än ju! Stackars mig och matte.. :(.
Husse kom hem!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Han har rynkor i pannan :) tiden går snabb, 5 månader redan :)

2009-10-12 @ 21:40:40
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Marina

Grattis i förskott1 Stora pojken nu. Lika fin som vanligt. Ha det bra. :D

2009-10-12 @ 22:17:42
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: Trican

Duke, nu är det bara en halvtimme kvar ungefär sen är du stora pojken;)

/puss från Tila

2009-10-12 @ 23:36:06
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0