En ny dag

Kära dagbok!

Såhär gött låg jag och sov i matte och husses säng igårkväll. Matte tyckte att jag var så söt och trött så jag fick lov att sova i sängen. Dessutom skulle hon o husse titta på film och matte ville ha soffan för sig själv. Jag tar liksom upp rätt mycket plats ^^,. Husse har det bra som har en egen stol!
Deras säng var iallafall jätte skön, speciellt när alla täckena låg ihop knycklade!

Idag så skall jag och matte möta upp husse vid affärn för matte skall laga fattiga riddare och behöver lite mer mjöl och mjölk. Husse brukar alltid glömma hälften av vad han skall handla så därför skall matte och jag möta honom ;)!

Den 7e novmeber är det hundpromenad igen men innan dess, redan den 1 november tänkte vi åka till boden och kolla på öppethus där dom har WP och massa sånt :)! Kan bli spännande att se!

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Vad kul med öppet hus, vilka ordnar? :)



Haha, aa, Azi älskar och ligga i sängen också. Hon låg kvar länge imorse när jag gick upp för att duscha osv, hehe.

2009-10-26 @ 10:03:07
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh då är det till SWB Boden du ska, då kommer vi säkert att ses där... Jag & Puma är en av dom som tränar i gruppen =)



Söt han är Duke =)

2009-10-27 @ 13:31:42
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Olga

Men då ska du ju till oss! Vad kul :) Hur gammal är Duke nu? Tänkte om ni vill testa på WP lite lätt ;)

2009-10-27 @ 21:50:44
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0