endast en massa text

Kära dagbok!

Godmorgon!
Jag och matte har varit extremt lata dom här senaste dagarna och sovit enda till halv 10! Jag kom ihåg när jag var mindre och behövde ut vid 6-7 SENAST varje morgon! Stackars matte var som en zoombie när vi snubblade ner för alla trappor.
Iallafall, så skall vi inte göra alls mycket idag. Lite hjärngympa blir det allt och lite lydnadsträning samt min vanliga "långa" lunchpromenad. Bus och stoj är ju en självklarhet :).
Igårkväll träffade vi på Hugo och Bella samt deras matte. Hon och matte pratade en stund medan jag och Bella försökte på alla vis komma fram o hälsa på varandra. Men båda mattarna tyckte visst att det var väldigt bra att träna passivitet, yeah right..
Iallafall så skulle dom kanske inte följa med på promenaden på lördag, jag hoppas iallafall på att dom kommer för Bella är rolig att leka med, även Hugo kan släppa loss och få fnatt han med :D! Han är dock snabb som tusan så honom kommer jag inte ikapp!
Jag hade tänkt ladda upp en morgon-film här när jag och matte busade med benet, men så gick husses skärm sönder :S. Det bara flimrar på den skärmen man använder mest. Men husse skall kolla på den när han kommer hem. Sålänge får jag låna mattes bärbara minidator, den är dock mycket segare, men väldigt smidig att ha med sig när man reser. Den tar jag nog med mig när vi åker till mattes föräldrar till jul!
Då skall jag och matte hämta upp hennes syster efter skolan varje dag, kanske får man en skymt av Kingen då?

För dom som inte orkade läsa all text, så kommer film och bilder när husses skärm är fixad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0