Godmorgon!

Kära dagbok!

Idag är det söndag och all snö har smällt bort *gråter*.
Det är grått och blött och trist ute, jag vill bara sova bort hela dagen. Det borde jag dessutom få göra eftersom jag höll igång i 2 timmar med andra hundar igår. Så fort en tröttna började jag leka med en annan ^^,. Andra (äldre) valpar la sig ner gång på gång och vilade men jag for som en kanonkula fram och tillbaka hela tiden. Men så fort vi kom hem var jag som en gammal gubbe. Lunkade långsamt fram och orkade knappt röra mig.
Sov som en stock gjorde jag också ^^,. Klagade inte ens i bilen på att vi glömt min snuttefilt hemma!
Hoppas eran söndag blir roligare än min!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Ja det är kul att du tänker på oss döva :) klaga inte över att all snö är borta, vi har inte ens fått snö ;)

2009-10-25 @ 12:03:10
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Gizmo & Leeloo [Gustaf & Evita Sele Tävlas Ut]

Tack tack:D Snygg blogg!

2009-10-25 @ 12:41:54
URL: http://gizmo-leeloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0