Godnatt

Kära dagbok!

Ännu en rätt så bra dag har passerat. Blev tillsagd på skarpen av matte idag då jag var jobbig! Vet inte vad som for i mig.. fick inte som jag ville o började morra o skälla, så då fick jag snällt ta o gå till sängs och ligga där tills jag lugnade ner mig. Det funkade och efter det var jag lika glad igen (skall inte nämna att matte fick dra ut mig från under sängen innan ^^,).
Imorgon är det visst torsdag, vilket betyder att det måste vara onsdag idag men inte fick jag gå till hundhuset för de :(! Näe utan jag måste vänta eeeenda till på lördag. Det är ju ååår kvar dit..
Nu skall jag sova, då går tiden mycket fortare, har ni märkt det?

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha det lät roligt, dra ut Duke från under sängen :D varför blev det inte hundhuset då :)

2009-10-22 @ 10:08:55
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0