Händelserik söndag

Kära dagbok!

Det blir mindre uppdateringar på helgerna för då är vi ju ute och hittar på en massa skojj!
Idag fick jag vara hos husses mormor där hans mamma också var. Matte skulle tydligen ha en ny vinterjacka och dom ville inte att jag skulle vara hemma ensam då dom inte visste hur länge det skulle ta.
När dom kom o hämta mig lite senare så åkte vi iväg till husses garage där han greja med däcken och jag lekte med matte vid skogen. Sen åkte dom mest runt med bilen och jag fick faktiskt sitta i mattes knä (jag får fortfarande plats!).
Sedan var det ju dags för hundhuset och dit åkte vi ju!
Så fort jag kom in så började alla kommentera hur stor jag blivit! Dom tyckte att jag hade växt så himla mycket sen i onsdags. Jag busade lite med schäfervalpen Emira och med cockerspanieln Alice. Sedan tränade jag och matte lite trix och avlsappning sedan fick jag busat lite till.
Men nu är jag äntligen hemma och kan pusta ut!
Hoppas att ni därute haft en rolig dag.
Det snöar faktiskt ute, men det är för varmt för att det skall lägga sig. Kaaanske att det lägger sig över natten, vem vet?
Jag skall iallafall upp tidigt och kolla ut. Låter ju häftigt att hela världen är vit, tycker inte ni det?

Kommentarer
Postat av: Trican

Vart i Norrland bodde ni?

Här nere finns det inte en chans att man skulle kunna köpa en gård. Om man inte har 2 miljoner och uppåt. Bara ett hus i den "staden" vi bor ligger husen strax över miljonen och då är det inte mycket man får för pengarna heller. Kan tänka mej att hus i Gbg och runt omkring kostar en hel del också.

2009-10-05 @ 12:15:33
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0