ja må jag leva, jaa må jag leeva!

Kära dagbok!

Nu har jag fått mina presenter! Fick ju välja själv, dock med mattes hjälp! Husse provade ut olika sele-storlekar och tillslut bestämde vi oss för den på bilden nedan. Matte tyckte att vi skulle ta den med orange text på för det matchade min päls, men husse tyckte att den vi köpte var snyggast.
Sedan fick jag välja ett ben och det blev ett ben med hundchoklad i, MUMS! Ville först ha en jätte lång tjurmuskel men matte tyckte den var hemsk.
Sedan valde hon mjuka hundgodisar till mig, hon vet att jag gillar dom!





Visst var det fina presenter jag fick?
Selet gick på 250 kr eller något sådant tror jag, himla bra pris för ett hurtta sele! Reflexer har den också vilket är super nu när det är så mörkt. Så den har alltså inte vita sträck utan det är reflexerna som lyser av blixten, dom är i nästan samma grå som hurtta texten egentligen, lite mer silverglittrigt dock.
Det är hursomhelst väldigt najs att fylla "månader" när man är valp ;)! När jag blir större kommer jag ju bara få presenter en gång om året (kanske två om man räknar med jul), hur skall det gå?

Kommentarer
Postat av: Trican

Åhh vad fin han var i sin nya sele.

Selen Tila hade på bilden var den jag fick med från uppfödaren (rosa för att hon fick reda på at jag tycker om rosa hihi)..:)



Dukes hundgodis lät gott tycker Tila;), delar han med sej?

2009-10-13 @ 12:26:06
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Meeen ni som borde ha snö tidigare än oss:P

2009-10-13 @ 12:26:46
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Sådär, nu tror jag jag har fixat till så att du kan se klippet, det är bara ett kortis klipp, mest för att testa hur det gick att filma med kameran;).

2009-10-13 @ 12:59:23
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Mimmi & Bamse

Kul med presenter!! :) haha jag älskar också såna raser.. :D

2009-10-13 @ 13:30:44
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Grattis på födelsedagen!!



Både ja och nej, det är nog smaksak, de flesta har ju sina pudlar till tävling, utställning och sånt så då behövs mkt päls, men de som väljer ha sina pudlar nedklippta så beror det lite på, men det är oxå smaksak, det är ok Mio är nerklippt MEN eftersom han har stor ärr och att hans underhud är vit så tycker jag det är fult att han är alltför nedklippt, bättre med nån cm, så att det täcker ärret och underhuden.

Sen finns de som inte vill ha ngn pälsvård alls och väljer ha dem väldigt korta några millimeter men då förstår jag inte riktigt varför de har pudlar då (min egen åsikt)

Må så gott

2009-10-13 @ 17:03:31
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Grattis i efterskott ;)

Kul med presenter, fin sele! Vad ska u ha den sele till? Spår eller promenadsele? :) Y-sele är den bästa har jag hört, så bra köp :)



Det har visst varit lite snö i Sthlm, men jag missade den då jag är i Örebro nu :D Haha.

2009-10-14 @ 13:09:45
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0