lite babbel

Kära dagbok!

Idag har det inte hänt så mycket. Har lekt med matte (och husse) samt åkt lite bil. Dom lämnade mig även hemma några minuter då matte hade en massa rabattkuponger som gick ut idag. Det blev en mössa och ett par fingervantar till henne samt en rulle cd-skivor till husse. Alltid bra att ha!
Tyvärr hade dom inte rabatt på någon djuraffär, attans ;)!
Näe, nu skall hela familjen ta och titta på Men in Black 2, det är faktiskt en mops med, han är coolast!

Imorgon skall jag och matte kanske åka buss till stan, min första buss-tur isåfall. Skall även försöka få matte eller husse att ta kort på mig vid trädet, vi tar ju en bild där varje månad för att sedan sätta ihop till ett bildspel.
Jaja, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Åkte ni buss? :) hur gick det isåfall? :)

2009-10-16 @ 10:57:55
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha så sant :) när vi åkte buss för första gången med Bamse, sov han.. :) Hur han är nu vet jag inte.. Vi ska prova åka buss igen snart :) vi åker ju alltid bil så.. Hehe

2009-10-16 @ 12:50:19
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0