Lunch promenad

Kära dagbok!

Nu har jag och matte varit ute på lunch-rundan. Ville inte skita så efter en kvart gick matte in med mig igen, envisa hundjäkel tänkte hon säkert ^^,.
Just nu ligger jag och snuttar samtidigt som jag skriver här i bloggen. Rätt så slappt!
Idag kanske vi får tillbaka bilen, det hoppas matte iallafall. Hon är rätt så less på att gå till samma skog hela tiden. Det är ju några kilometer till nästa skog och jag får ju inte gå så långt än. Dessutom är det för kallt för att gå några längre promenader. Bättre att leka och busa på gården istället, där är det ju oftast vindstilla.
Näe hörrni, nu skall jag snutta vidare! Uppdaterar säkert med lite bilder om några timmar!

Kommentarer
Postat av: Trican

Hihi, ja, bilderna blir väl ingen hitt med mobil, men kanske kanske kan jag lyckas med kameran sedan;).. Och jaa, jag ska försöka bli bättre på att fota...

2009-10-09 @ 16:32:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0