Lunch

Kära dagbok, och dagboksläsare - kanske jag skall börja skriva!

Om ni kikar in igen efter klockan 2 så tror jag att det kommer finnas lite bilder här i bloggen! Det är superfint (och kallt) väder ute så det blir nog fina kort.
Tyckte matte nämnde att det är mellan 1-2 grader och det är frost på gräsmattorna, det ser jag tillomed nu från balkongdörren. Frost är inte så spännande, brydde mig inte så mycket men när det är kallt blir man vääldigt pigg skall ni veta!

Anledningen till att matte inte har sååå mycket bilder i bloggen är att hennes systemkamera är rätt så osmidig att ta med på promenader mm. Skall hon ha med den måste hon ha med sig en stor väska också sen skall den ju plockas upp och man måste nästan använda två händer för att få in allt rätt.
Men husse har faktiskt en liten digitalkamera, den har dock inte laddar-sladd och batteriet är stendött (den har nått sånt där inbyggt batteri). Tyvärr måste den sladden beställas från USA men det skall nog göras så småningom skall ni se. Och DÅ kommer det finnas en hel del bilder att se, för den får ju plats i vilken ficka som helst nästan!
Dessutom kommer videobloggarna bli i bättre kvalité då matte slipper använda mobilen :P!
Men när sladden beställs vet jag inte, tyvärr! Skall försöka skälla på husse iallafall ;)!

Kommentarer
Postat av: Trican

Nae, glömmer hela tiden bort att både fota och film. För det första har jag inte fått tag i någon vettig kamera ännu och mobilen glömmer jag bort hela tiden tyvärr:(.. Sedan är hon omöjlig att fota;)

2009-10-02 @ 12:06:01
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Huu, nu blev jag nervös.. Har du redan ramlat/halkat två ggr.. Och jag som är så klumpig;)

2009-10-02 @ 12:08:28
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0