Natur foton?

Kära dagbok!

Var ute i skogen med matte idag och jag stack, hehe! Brukar oftast komma på inkallning men jag hitta liksom världens kotte lite längre bak. Var ju bara tvungen att hämta den!
Då blev matte jätte rädd och sen fick jag inte gå lös mer, tråkigt värre!
Hon hade iallafall med sig sin stora kamera, även om den är väldigt opraktisk att ha med sig i skogen när man har en valp i andra handen. Men en hel del bilder blev det och här är dom som blev bäst:



(Extra stora och klickbara!)

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Duke är bara så smältsöt! :D



Haha, de e ej många som vill bo i norrland :( Jag vill eftersom jag är uppväxt sommrarna på Ångemanland, lilla byn och jobbade på en bondgård där :) Norrland har så speciell natur och så, jag älskar dragsport (hundar), snöskoter å snowboard, tror mitt liv skulle bli toppen där men men :D

2009-10-08 @ 21:33:11
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0