Reflexer!

Kära dagbok!

Nu när mörkret faller tidigare och tidigare så är det extra viktigt att införskaffa sig reflexer! Man syns så sjukt mycket lättare då för en ex. bilförare.
Både fyrbenta och tvåbenta borde ha åtminstone varsin reflex tycker jag!
Och reflexer är faktiskt inte alls så dyrt! Matte köpte sig två stycken reflexer, en gul och en rosa sjöhäst! Jätte söta, tunna och praktiska, endast 10 kr hos Dollarstore. Att köpa en hundreflexväst tyckte matte och husse var slöseri då man fick en vanlig väst för 20 kr så det var ju bara att trä igenom mitt huvud genom hålet och knyta snörena på ryggen, vips så hade jag en reflexväst!
Så nu är både jag och matte rustade för mörkret!
Jag fick även ett nytt halsband då mitt gamla halvstryp börjar bli för litet.





Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vad kreativt! Får kanske leta på barnavdelningen efter något jag kan stoppa Texas i ;).



Oh no, hundkiss! ;D

Fördelen med en minihund är att jag kan sätta alla skor utom räckhåll ganska enkelt. Alla favvoskor är redan undanplockade. Innan Texas trodde jag att det där med hundar och skor var en myt... ;)

2009-10-20 @ 19:32:27
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Bamse har också sån reflexväst :) fast liten.. :p

2009-10-20 @ 23:10:34
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Trican

Duke, be din matte att skicka den där snygga rosa sjöhästreflexen till min matten;)

Puss/Tila

2009-10-22 @ 09:02:52
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0