tråkigt, liten

Kära dagbok -suckar djupt-.

Jag har så trist! Det enda jag och matte gör är att vänta på att husse skall komma tillbaka så att vi kan fara ut till skogen. Jag råkade kissa på mig när vi alla tre lekte i sängen så husse fick åka iväg till sin mormor för att låna tvättmaskin då vi inte har tvättid förens imorgon.
Jag har dessutom börjat övergången till Lamm & Ris fodret vilket verkar funka bra än så länge. Matte ger mig hälften, hälften nu i början tills Kyckling & Ris är slut. Hon håller tummarna för att jag skall bli mindre gasig!
Vi har hunnit busa ute två gånger idag samt busat en massa inne! Utomhus är det pinnar som gäller och inomhus är det knuten eller pip basketbollen, helst knuten tycker matte då den andra piper så man får huvudvärk xD.

Jag vill skicka en hälsnings-kram till min moster (mattes syster) neråt i landet då hennes älsklingshäst blivit obotligt sjuk :(! *kramar*

__________________________________________________________________________________

Matte har faktiskt sparat bilderna på mig från annonsen, här skall jag alltså vara 9 veckor stod det:


Jag tycker inte att bilderna gör mig så rättvisa, vad tycker ni?
Snyggast är jag såklart i verkligheten och mattes bilder visar det liite bättre tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hon blev 1år i mars så hon är inte så gammal.. :) din då? :)

2009-10-03 @ 17:36:38
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: Cissi

sötnos :) har också kvar bilden från annonsen på Skillz, kul att jämföra då och nu. :)

2009-10-04 @ 09:22:28
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0