Åhej

Kära dagbok.

Idag fick matte det stressigt, hon hade distanslektion via nätet o samtidigt ringde telefonen, under den tiden stod även jag o tjöt att jag ville ut och kissa. Aningen stressigt för henne alltså.
I telefonen var det från reklamutdelnings firman också så det var rätt viktigt - hehe. Men måste man ut så måste man!
Det fick iallafall bli att prata i telefonen samtidigt som hon sprang ut med mig.

Annars har det inte hänt så mycket, jag ligger mest och sover med öppen balkong dörr - hääärligt! Sedan rör matte på sig och då tittar jag förundrat upp och ger henne den här blicken:

Vad håller du på med?

Näe nu skall jag sova lite till, då går ju tiden fortare och jag vill att husse skall komma hem!

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Ja det är bättre att sova när man vill att tiden ska gå fortare! :)

2009-09-08 @ 16:36:12
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

Javisst e Azi bra dum som tror hon får plats i dne pyttelilla bædd, såg så komiskt ut! :)

2009-09-08 @ 17:24:59
Postat av: Anna & flatgänget

Vilken gullig liten valp:) Fortsatt lycka till med han i framtiden!



//Anna & Flatgänget

2009-09-08 @ 21:29:07
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Jimmie och Kingeling

haha, härlig blick ;)



sv; haha, det hade nog slutat med en något söndrig pinne ;)



ha det bäst!

2009-09-08 @ 21:38:48
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0