Bus på hundhuset

Kära dagbok!

Denna dagen står högt på listan över "bästa-dagar-i-mitt-liv" :D! Först tränade vi lite kontakt men jag var inte alls träningssugen idag så vi tog det lite lungt. När nästan alla hade gått hem så släpptes vi som var kvar lösa inomhus. Vilket bus det blev!
Det var jag, schäfer valpen, en pinscher tik och naken hunden Baloo (som dock inte ville leka). Men vi andra busade som galningar! Jag är minst och ofta var dom lite på mig båda två vilket resulterade i att jag låg på rygg rätt mycket. Men efter ett tag blev dom snällare med mig och vi busade på jätte duktigt, när jag tyckte att det blev för mycket tog jag en språngmarsch till mitt gömställe - Agility tunnel. Ingen annan vovve vågade sig in där, FEGISAR :D!

En massa klickbara bilder!







Kommentarer
Postat av: Anna & Kompis

Härliga busbilder (gillar speciellt nr 5)! Duke ser ut att gilla leken. :)

2009-09-30 @ 23:01:15
URL: http://kompismedflock.blogg.se/
Postat av: Trican

Åhh vad roligt han måste ha haft:).

Jag skulle också vilja bo nära en sådan där inomhushall, tror inte att det finns på så många ställen i sverige.

2009-10-02 @ 09:51:27
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0