Jag är stor nu

Kära dagbok!

På hundhuset idag fick vi träna mycket koppelträning (med ögonkontakt) och "stannar kvar" samt avslappning. Det var jätte roligt och jag blir bara bättre och bättre, även om matte kan tycka att jag är bra hopplös ibland ;).
Fick mycket beröm idag också för min fina kontakt :)!
Busade även med schäfervalpen idag och råkade komma lös inne i lokalen vilket nästan slutade i att jag blev uppäten, hehe. Råkade springa rätt in bland lite hundaggressiva hundar - oups!
Men det gick bra sån tur var och matte kunde generat ta mig därifrån xD!
Sedan blev det lite avslappning och jag la mig i mattes knä och filosoferade lite, samt släppte mig en hel del. Men vadårå.. ^^,. Sedan var det dags att gå hem och då busade jag och husse en hel del :D! Så fort vi kommit innanför dörren så fick jag tokryck - sista energin, innan jag somnade mitt på golvet. Sedan fick jag mat och råkade även kissa en liten fläck inomhus då husse och jag busade precis efter att jag druckit en hel del. Men matte o jag sprang direkt ut och jag kissade klart på gräsmattan.
Tyvärr blev det inga bilder alls idag då matte inte orkade släpa med sig stora kameran. Vi har ju ingen liten än och en stor systemkamera är inte bara något man slänger ner i handväskan direkt, eller jo men, inte jämt :D!
Nej nu skall jag sova, godnatt!

Gamla minnen ;):






Nu:




Kommentarer
Postat av: Trican

Vilka underbara bilder på honom=).

Här går de sådär, jag är ju så nojjig och orolig. Och hon är inte världens lydigate ännu, men jag har inte börja kräva saker av henne ännu heller, vill liksom ge henne en vecka eller två så hon verkligen känner sej säker på oss, hemmet osv, är det fel?!. Det värsta av allt är att denna veckan måste jag ensam ta så sjukt mycket ansvar eftersom sambon jobbar nätteerna sover han hela dagen. Det är sjukt tufft. Hade varit lättare om vi kunnat hjälpas åt.=/ Faan nu gnäller jag igen. Hon är underbar, men jag trodde en valp skulle vara relativt smidig att ha att göra med, oj så fel jag hade. Kram Patricia och Tila

2009-09-21 @ 09:46:47
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Sofia & Hiro

Hejsan!

Gud så söt han är Duke. Verkligen supervackert tecknad i ansiktet :)

2009-09-23 @ 22:21:24
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0