En höstig promenad

Kära dagbok!

Matte och jag kom just in från en väldigt härlig promenad! Det är rått i luften och jag blir super pigg då. Matte tog på mig min tröja igen och gjorde hål i den vid halsen så att hon kunde trä lite snören igenom och vips blev den som ny igen ;)! Men jag hoppas att jag växer i mitt täcke snart för det är lite mer praktiskt, med reflext och kardborre samt knäppning. Matte köpte det på rusta, hon minns dock inte priset men nu kostar dom endast 99 kr oavsett storlek!
Perfekt slit & släng täcke när det är som regnigast och lerigast!

Matte funderar även på att ge mig ett halsband som har värmande effekt. Som detta från hurtta!

Finns hos bl.a petsintown.se för 119 kr!

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Ett sånt regntäcke har vi också! fast var är en annan fråga :p

2009-09-30 @ 15:30:42
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0