Gäsp


Kommentarer
Postat av: Trican

Jo, men det känns liksom som om min hund kommer att bli bedömd bara för att han själv har hållt hundkurser och sådär, sen så känns det så hemsk eftersom det är min sambos pappa (hade det varit en vanlig tränare hade man ju bara kunat bya utan tt säag något, men nu vågar jag ju inte säga att jag inte vill ha hans hjälp). Men jag tycker inte att han ska lära mej en metod och sedan inte själv tillämpa den:(.. Om jag kände mej värdelös innan, så kan du ju gissa hur jag känner mej nu=/.

Jag tror också på att ta lite från alla möjliga träningssätt och sedan så får man se hur det går. Gör man ett fel så brukar det ju oftast gå att korregera senare också.

Okej, men när detta godiset hon har nu är slut så ska jag se om jag hittar någon annan sort, kanske den de rekomenderade.

Fast det är inte stora bitar Tila får som belöning, ett litet kex smulas ner i massa små minimini bitar. De ska ju inte bli mätta;).

2009-09-24 @ 10:30:32
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0