Godmorgon!

Kära dagbok!

Idag gick faktiskt husse ut med mig på första rundan strax innan kl.6 i morse, mycket ovanligt! Men jag var lika glad för det och min mage är mycket bättre. Sedan åkte husse iväg till jobbet och matte o jag sov en stund till. Sedan gick vi ut på en till runda efter frukosten och sedan sov vi igen!
Jag ligger faktiskt fortfarande och sover medan matte funderar på att göra frukost till sig själv.
Matte funderar också på att bli hundvakt på dagtid, passa andra hundar medan deras hussar och mattar är på jobb eller liknande. Eftersom hon ändå är hemma hela dagarna så varför inte?
Dessutom hade det varit bra med en förebild till mig, någon som kan säga ifrån om jag är för jobbig. Jag kan faktiskt bli lite vaktig när det flockas hundar runt matte och hon har godis i händerna. O hittills så har ingen hund riktigt vågat säga ifrån utan det är bara matte som säger till och hon tror att det hade varit nyttigt och någon vovve sa till också så jag förstår på skarpen att det är fel.

Men men, om ni kikar in här lite senare så tror jag att matte kommer lägga upp en liten filmsnutt och kanske lite bilder från idag :).


Kommentarer
Postat av: Aurora

Tack=).. Jag ska hämta hem henne på lördag ju, fatta att jag längtar..

Får jag fråga hur gammal du är?



Mvh Patricia

2009-09-15 @ 09:58:16
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha tror faktiskt inte att du ångrar dig.. Så underbart med en stooor hund vid sin sida när husse inte är hemma! :) Fast ibland kan man tänka "åh jobbigt" :) men Bamse vet att så fort jag ber honom gå så SKA han gå.. Det gör han alltid så det är ingen fara :) bara du lär Duke att han ska flytta på¨sig när du säger så är det nog lugnt :) Bamse vägde runt 14 kg om jag minns rätt.. Eller.. Papper finns i skåp så just nu vet jag inte. Men han vägde 4,7 kg när vi hämtade honom :) Idag väger han 42 kg :p Hur mycket väger Duke idag?

2009-09-15 @ 12:36:30
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0