julklapp

Kära dagbok!

Vet du vad matte önskar sig i julklapp?
Hon önskar sig faktiskt en canvas tavla på mig såklart! Vem annars?
Canvas är tydligen en tavla av ett slags tyg som spänns runt en ram och matte vill ha den i storleken 40x60 eller tvärtom (beror ju på om bilden är stående eller liggande).
Vill ni veta vilka bilder hon har bett sina föräldrar att välja mellan?

Dessa två! Och den som inte blir vald framkallar hon på fotopapper och ramar in :)!

Vad önskar sig era mattar/hussar i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Trican

Duke, vet din matte om att de där tavlorna inte är så dyra att framkalla så har hon tur kanske hon får båda två;).. hihi

2009-09-16 @ 10:09:04
URL: http://www.metrobloggen.se/tila
Postat av: Trican

Ja, jag kommer nog också göra som du stanna på gården.. Plockar man bara upp efter sej så ska det väl inte vara några problem tycker jag, jag menar katter som grannarna har kissar ju överallt, då kan väl våra hundar få göra det också=)

2009-09-16 @ 10:10:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0