Promenad och grillning

Kära dagbok!

Det var suuuperkul idag! Jag har busat så mycket att jag knappt kan hålla ögonen öppna längre, så trött är jag. Det var speciellt en vovve jag föll för, en valp i min ålder av rasen schäfer. Vi hade så roligt (trots att hon var liite större än mig)! Sedan busade jag med dom stora vovvarna i vattnet.
Det såg ju så härligt ut när alla labradorer sprang ut i vattnet och simmade så jag bara plumsade efter, sedan kunde matte o husse knappt hålla mig borta från vattnet ;). Simma och bada är det roligaste som finns ju!
Efter en stund så grillades det korv med hamburgebröd, vi vovvar fick godis från alla möjliga människor så vi blev också rätt mätta. Vi körde även lite sök i skogen och det var så kul att jag sprang ifrån husse en bit ;). Efter ungefär 3 timmar så packade vi ihop och begav oss hemmåt, sedan somnade jag direkt vi kom innanför dörren (efter matte badat av mig all sand). Det togs lite kort och filmades lite grann så det visar jag här nedanför. Sedan kommer det säkert att poppa upp fler bilder på hundhuset's hemsida så håll utkik!




Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Det syns tydligen att ni hade kul! :) Så härligt med sådana träffar. Bra att börja väldigt tidigt med det :) Önskar att det ordnas såna träffar här i Örebro :( tyvärr så är det dåligt med sånt. Men en gång i månad är det iaf hundpromenad med instruktör så vi går med :) Är Duke er första hund?

2009-09-12 @ 18:06:37
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0