Promenix

Kära dagbok!

Jag och matte sitter och bara längtar (o väntar) efter mitt paket från Le Chien. Det kom inte med posten idag, vilket jag visste men endå hoppades på att det skulle göra, man kan ju alltid önska!
Så nu ligger jag och stirrar ut genom gallret från vår franska balkong, vi har alltså bara en dörr med ett "staket" för, urtråkigt men läget på lägenheten är perfekt. Skog runt om, hamnen samt vattnet bara 5-10 mins promenad härifrån. Hundhuset runt hörnet, hundcafé, konsum, vårdcentral.. ja allt! Sedan ligger flygplatsen inte allt för långt härifrån heller och går du över bron, ja då är du i stan ;)!

Iallafall, så var jag och matte ute på en promenad nyss och jag hade såklart med mig min pinne som jag hittade igår när husse och jag var ute :). Pinnen följer med nästan överallt, tillomed i kisspauserna!

Ja, jag är en hane ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0